Reklame og fremme ved hjælp af artikler

En meget effektiv metode til at annoncere din professionelle services, produkter du sælger eller blot til at vise hvor veluddannet du er i en særlig niche er ved hjælp af metoden meget gavnlige artiklen markedsføring.

Disse artikler, der omgiver i slutningen en kort præsentation af dig eller din virksomhed kan være om forskellige løsning på faktiske problemer, om hverdagen eller andet emne, der interesserer og informere en læser om emnet. Der er mange websteder, som du kan indsende disse artikler til, eller hvis du har en database over dine kunders e-mails, bare drop dem en email indeholdende artiklen og et link til dit personlige websted eller professionel hjemmeside. Over tid, er det håbet, at din artikel vil offentliggøres på hjemmesider over hele internettet.

Artiklerne kan generelt kopieres fra én artikel indsendelse site til den anden så længe indholdet tilhører dig og du er ikke at stjæle andres arbejde. Der er en enorm efterspørgsel efter indhold på internettet, det er hvad der holder søgningen motorer sultne og med så mange website ejere og ezine udgivere regelmæssigt på udkig efter nyt indhold, chancer er at din artikel bliver ikke kun anvendes på artiklen mapper men også på flere andre steder.

Jo mere interessant og informativ en artikel er, jo flere mennesker vil læse og huske den. Selv hvis du ikke har erfaring med at skrive, er der nogle fordele, der kan overbevise dig om at give det en chance:

-Det kan forbedre den måde, du formidle dine tanker om et emne.

-Det vil bringe din hjemmeside synlighed.

-Hvis det er skrevet godt vil det kan hjælpe nogen.

-Du kan bevise din viden i din faglige områder.

Publicere artikler betyder de skal indeholde det meste nyttige oplysninger og bare en lille smule af reklame. Hvis de ikke følger denne regel, kan du ende med en un-publicerbar artikel. Området fremme af artiklen er normalt beregnet til slutningen af denne artikel, kendt som “ressource box”. Som en artikel directory ejer mig selv, jeg ved, at der er mange forfattere, der insisterer på at placere links til deres hjemmeside i hele artiklen, men jeg vil foreslå at have en informativ artikel med links til “yderligere oplysninger” i den ressource boksen er en meget klarere og bedre strukturerede tilgang.

Artiklerne er beregnet til at meddele læseren af et bestemt emne, og ikke blot overtale læseren til at besøge dit websted med hver afsnit skrevet. I virkeligheden, vil hvis du har en god nok artikel, læseren mere end sandsynligt vælge at besøge webstedet i din ressource box i hvert fald. Jeg modtog for nylig en artikel, der indeholdt 11 links i en 200 ord artiklen! Dette gjorde ikke omfatte den ressource boksen, hvor yderligere 4 links blev givet. Unødvendigt at sige artiklen blev afvist, så sørg for din artikel er interessant og informativ med forfremmelse tilbage til den relevante sektion.

Der er andre ting du kunne gøre med artikler, hvis du er villig til at bruge nogle penge. Der er forskellige reklame sites, rangeret højt i søgemaskinerne, der mod betaling vil udgive din artikel på deres site for en begrænset periode. Gebyret er normalt ikke høj, men kan give omtale skal du vælge denne rute. Men hvis dette valg er det, der tiltaler dig mest muligt, skal du sørge for, artiklen er virkelig god, så godt, at det kan konkurrere med alle andre artikler på dette site. Brugeren kan se dem alle på samme tid og du skal tænke på måder at få ham til at vælge at læse jeres. Hvis du har prøvet, og du er ikke sikker på, du kan gøre det på din egen, kan du altid leje en professional.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *